.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

اس ام اس های ویژه روز مادر

 

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری...دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم......

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی. ای ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

بارانی از عشق و نمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمانِ خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان! دستان‌تان را بوسه می‌زنیم. روزتان مبارک .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بقيش در ادامه مطالب ...

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : توحید
ت : شنبه 23 ارديبهشت 1391

  اطلاعات الکترونیکی 10 بانک لو رفت !!!

هجوم مردم به عابر بانک ها برای تغییر رمز !

سوء استفاده ای گزارش نشده است ...

امکان برداشت وجه فعلاً وجود ندارد !



هشدار بانک مرکزی به دارندگان کارت های بانکی :

رمز خود را تغییر دهید


اطلاعات الکترونیکی 10 بانک لو رفت، شرکت "ف.ا" اطلاعات را درز کرد، هجوم شهروندان به عابربانکها، وجود بیش از 122 میلیون و 500 هزار کارت بانکی، بانک مرکزی معاون فناوری ندارد؛ جدیدترین اطلاعات شوک جدید بانکی است.

مشاهدات خبرنگار عصرایران نیز حاکی از شکل گیری صف های غیر معمول در برابر عابر بانک هاست تا نسبت به تغییر رمز خود برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی اقدام کنند. انتقاد از بانک مرکزی به دلیل ناتوانی در حفظ اسرار بانکی مردم ، از عمده ترین مباحثی است که مردم در صف های عابر بانک مطرح می کنند.

:: اطلاعیه و پیامک های بانکها

بانک مرکزی در اطلاعیه ای به دارندگان کارت های اعتباری هشدار داد، در پی بروز برخی شایعات در فضای مجازی و به منظور ارتقای سطح ایمنی، ایجاد محدودیت در دسترسی غیرمجاز در شبکه کارتی کشور و حفاظت مشتریان در مقابل مخاطرات احتمالی ناشی از آن، به بانک های کشور ابلاغ شده ضمن اعلام مراتب به دارندگان کارت هایی که طی چند ماه گذشته رمزخود را تغییر نداده‌اند، با مراجعه به خودپردازها یا شعب بانک مربوطه نسبت به تغییر رمز کارت اقدام نمایند.

ضمن پوزش از برخی مشتریان بانک‌ها که ناچار به تغییر اجباری رمز خود هستند، لازم به ذکر است اتخاذ این تمهیدات صرفا به منظور ارتقای سطح ایمنی کارت‌ها صورت پذیرفته و درادامه توصیه‌های قبلی این بانک و بانک ‌های کشور مبنی بر رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری و کاربری کارت‌ها به مشتریان اکیدا توصیه می‌شود، حداقل هر 3 ماه یک بار نسبت به تغییر رمز اول و دوم (اینترنتی) کارت خود اقدام نموده و از قراردادن رمزهای کارت در اختیار اشخاص دیگر تحت هر عنوان جدا اجتناب کنند.

برخی از منابع خبری مطرح می کنند که این اقدامات امنیتی و انتشار اطلاعیه ها در پی موضوع احتمال سوء استفاده از 3 میلیون کارت بانکی توسط فردی صورت گرفته است، اما برخی از مسئولان بانکی مطرح می کنند که انتشار اطلاعیه ها به منظور تغییر رمز کارتهای بانکی موضوع جدیدی نیست و بانکها همواره به مشتریان خود این موضوع را هشدار می دهند.

:: شرکت "ف.ا" اطلاعات بانکی را لو داد

در همین باره خبرگزاری مهر نوشت: اطلاعات رسیده نشان می‌دهد اطلاعات بانکی از شرکت الکترونیکی "ف. ا" به بیرون درز پیدا کرده است. ماجرا این گونه روایت شده است که در پی اخراج یکی از مدیران این شرکت به دلیل اختلاف با مدیریت، این مدیر دیروز شنبه این اطلاعات بانکی را افشا کرده است تا نشان دهد در این شرکت عدم امنیت اطلاعات و روابط ناصحیح در بخش نظارتی سیستم بانکی وجود داشته است.

بررسی ها حاکی از آن است که در پی این ماجرا، اطلاعات بانکی 10 بانک کشور لو رفته است.

:: بانک مرکزی معاون فناوری ندارد

به گزارش مهر ، این اتفاقات جدی در نظام بانکی کشور در حالی مشتریان بانکی و دارندگان کارتها را نگران کرده است که بانک مرکزی هم اکنون معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات ندارد و مشخص نیست در صورت سوء استفاده احتمالی از حساب های بانکی چه کسی پاسخگو است و ضرر و زیان مشتریان را چه کسی تقبل خواهد کرد.

:: هجوم به خودپردازها

مشاهدات خبرنگار عصر ایران حاکی از حضور بیش از حد متعارف مردم در برابر عابر بانک هاست که با نگرانی برای تغییر شماره رمز خود در مقابل خودپردازها صف کشیده اند.









در این میان ، برخی عابر بانک ها ،کارت مشتریان را با این پیام که " تعداد ورود رمز بیش از حد مجاز است" اساسا نمی پذیرند و از مشتری می خواهند به شعبه مراجعه کند.

یک مقام آگاه در بانک ملی به مهر گفت: این بانک همواره به مشتریان خود حتی از طریق دستگاه های خودپرداز برای تغیر رمز هشدار می دهد و در اطلاع رسانی صحیح به مردم در این زمینه مدعی است.









وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر سوء استفاده از کارتهای بانک ملی گزارش نشده است، عنوان کرد: اقدام اخیر بانک مرکزی در پی انتشار اطلاعیه بانک ملی برای جلوگیری از سوء استفاده کارت های بانکی صورت گرفته است.

وی افزود: تغییر دوره ای رمز کارت های بانکی هر دو ماه یکبار به مشتریان توصیه می شود و این رمزها نباید دائمی باشد، بانک مرکزی از مشتریان بانکی بابت تغییر رمز پوزش خواسته است اما این کار باید توسط مشتریان انجام شود.

بانک ملی ایران در اطلاعیه خود در این زمینه آورده است: یکی از حربه های اصلی کلاهبرداران اینترنتی، هدایت کاربران پرداخت های الکترونیکی به سمت سایت های مشابه سایت اصلی و ذخیره کردن اطلاعات شخصی کاربر و سوء استفاده بعدی از این اطلاعات است.

بر این اساس لازم است هنگام استفاده از درگاه های پرداخت الکترونیکی، کاربران از طریق کنترل محتوای آدرس بار ( Address Bar) مرورگر ( Browser) خود مطمئن شوند از پروتکل امن https به جای پروتکل ناامن http استفاده می شود و در عین حال کاربران حتماً از صفحه کلید مجازی موجود در سایت برای ورود اطلاعات بهره برند.

همچنین سیستم های مورد استفاده در تراکنش های مالی، حتماً باید دارای نرم افزارهای ضدویروس (Anti virus) و ضد جاسوسی(Anti Spy) بوده، ضمن اینکه سیستم عامل و نرم افزارهای مذکور باید به روز باشد. کاربران برای پرداخت های الکترونیکی بهتر است از رایانه های شخصی به جای رایانه های موجود در اماکن عمومی و کافی نت ها استفاده کنند.









حفظ اطلاعات محرمانه شخصی کاربری به شرح نام کاربری ( User Name)، کلمه عبور (Password )، رمز دوم کارت و cvv2 و پرهیز از ارسال آنها به صورت نامه الکترونیکی و پیام کوتاه، تعویض فوری کلمه عبور و رمز دوم کارت در صورت افشای عمدی یا غیرعمدی آن ها و تعویض کلمات عبور در فواصل حداکثر یک ماهه از دیگر تأکیدات بانک ملی ایران است.

ضمنا لازم است کاربران در انتخاب کلمه عبور و رمز دوم کارت دقت کافی را داشته باشند، بدین صورت که کلمات عبور به صورت ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و علائم مجاز انتخاب شوند.








 


همچنین روابط عمومی بانک اقتصاد نوین نیز اطلاعیه ای را در این زمینه منتشر کرد. روابط عمومی این بانک صدور اطلاعیه تغییر رمز کارت بانکی را رویه ای عادی و در راستای حفظ امنیت مشتریان می داند و عنوان می کند که هیچ گونه سوء استفاده ای از کارت های این بانک صورت نگرفته است و گزارشی در این زمینه مطرح نشده است.







بانک اقتصادنوین در اطلاعیه ای از مشتریان خود که از خدمات کارت این بانک استفاده می‌کنند خواست به صورت ادواری نسبت به تغییر رمز کارت خود اقدام کنند. به منظور افزایش ضریب امنیتی توصیه می‌شود دارندگان انواع کارت‌های بانک اقتصادنوین نسبت به تغییر رمز کارت‌های خود به صورت ادواری اقدام کنند. مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز این بانک نسبت به تغییر رمز کارت‌هایشان اقدام کنند.





بانک سامان هم روز گذشته اطلاعیه ای را مبنی بر ارتقا سامانه امنیتی کارت های الکترونیکی منتشر کرد که در این اطلاعیه آورده است: در راستای ارتقا امنیت این کارت ها احتمال دارد که برخی از مشتریان در مراجعه به پایانه­های مختلف بانک نتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. لذا در صورت مواجهه با چنین شرایطی صرفا با تغییر رمز کارت خود می توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

:: 122.5 میلیون کارت بانکی وجود دارد

تا پایان اسفند سال 90 در مجموع کارتهای بانکی 28 بانک کشور 122 میلیون و 562 هزار و 588 مورد بوده است که از این تعداد، 31 میلیون و 356 هزار و 676 کارت به تهران و 91 میلیون و 205 هزار و 913 کارت به سایر استانها مربوط می شود.

:: سوء استفاده ای گزارش نشده است

افشای اطلاعات مذکور الزاماً به معنای سوء استفاده از حساب های بانکی مردم نیست کما این که تا کنون نیز گزارشی در این باره وجود ندارد . با این حال ، تغییر رمز برای افزایش امنیت تبادلات و جلوگیری از مشکلات بعدی الزامی است.

:: امکان برداشت وجه "فعلاً وجود ندارد

همچنین فارس نوشت: در اغلب خودپرداز‌ها امکان برداشت وجه وجود ندارد و تنها گزینه تغییر رمز فعال است. برخی افراد برای برداشت وجه به خودپرداز مراجعه کرده بودند که تنها با گزینه تغییر رمز مواجه شدند و این مساله مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 1407
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : توحید
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
.

تیـپ های جـالب زنـان و دختـران ایـرانی در متـرو


31 اثر هنری دیجیتالی به روایتی طنزآمیز در مورد شخصیت های مختلف زنان و دختران ایرانی در مترو تهران که شما دوستان در ادامه این ایمیل خواهید دید کاریست از "الهام عطایی آذر" که در اوایل ما سپتامبر گذشته در نمایشگاهی تحت عنوان "ورود آقایان ممنوع" در تهران برگزار شده بود ...


عزیز خانوم




کارمند




دانشجوی دانشگاه شریف




دیپلمه




دودی




مادر جان




مژگان جون




هنرمند




برنزه




جنگولک




مجری




فروشنده




خریدار



خفاش




کیف قرمزی




پشت کنکوری




جیگر




معلم




مدل




کپل




پلنگی

 



مو قشنگ

 



تپل خنگ

 



بچه مدرسه ای

 



تر و تمیز

 



پیرزن

 



پر مشغله

 



نوجوان

 



دهاتی

 



روشنفکر

 



ورزشکار

 



منبع : ایران کارتون



:: موضوعات مرتبط: عكس هاي جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 898
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : توحید
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
.

fat آب کردن چربی شکم در 6 هفته

تعجب نکنید واقعا می توانید ظرف ۶ هفته چربی های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.
در بیشتر آقایان و خانم هایی که مشکل چربی شکم دارند، یک باور غلط مشترک وجود دارد و آن باور این است که فکر می کنند برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. مثل تمرینات دویدن، پیاده روی تند، دوچرخه ثابت، تردمیل و …
البته انجام ورزش های شکم نیز لازم است اما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در واقع برای آب کردن چربی های شکم باید ۳ کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح میدهیم.

 

شرط اول: رژیم غذایی

هرگاه اسم رژیم می آید ممکن است در ابتدا چیز سختی به نظر برسد در صورتی که اصلا اینگونه نیست. منظور از رژیم، نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه رژیم یعنی درست خوردن. لازم نیست خیلی رژیم سفت و سختی را رعایت کنید، چراکه در این برنامه ۶ هفته ای برای آب کردن شکم از ورزش هم استفاده می شود. پس صرفاً کارهای زیر را ظرف این ۶ هفته انجام دهید:

اول: سرخ کردنی و روغن را به مدت ۶ هفته فراموش کنید.

دوم: از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

سوم: مصرف مواد نشاسته ای مثل نان، برنج، سیب زمینی و… را در حد توان به حداقل رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

چهارم: هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.
شرط دوم: ورزش هوازی

ورزش های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند وهمچنین باعث از بین بردن چربی های بدن می شوند. ما در این برنامه ۶ هفته ای بیشتر نیازمند اثرات چربی سوزی آنها هستیم.

در این ۶ هفته کافی است شما حداقل هفته ای ۵ روز به مدت یک ساعت ورزش های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از روزی ۱۵ دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را ۵ تا ۱۰ دقیقه افزایش دهید تا به روزی یک ساعت برسید. از تمام ورزش های هوازی به منظور چربی سوزی در این برنامه ۶ هفته ای می توان استفاده کرد ، اما ورزش هایی که کارایی بهتری برای چربی سوزی شما دارد عبارتند از: پیاده روی خیلی تند، دویدن آرام، تردمیل و دوچرخه ثابت.
شرط سوم: تمرینات شکم

هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی های شکم شما (توسط رژیم غذایی وبرنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات ۶ تکه ای شکم یا Six Packs نامیده می شود. پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته ای ۴ نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید:

۱٫ دراز و نشست: روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت را هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

۲٫ پا دوچرخه: روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه ۳ نوبت و هر نوبت ۳ دقیقه انجام دهید.

۳-بالا آوردن پاها در حالت خوابیده: در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

با انجام دقیق برنامه های بالا مطمئن باشید که ظرف ۶ هفته و چه بسا کمتر، چربی های شکم را به میزان زیادی از دست خواهید داد و این موضوع را به وضوح در سایز دور کمر شلوارتان مشاهده خواهید کرد.

شاید بسیاری از شما عزیزان از دست دادن چربی شکم و پهلو برایتان بیشتر از جنبه زیبایی مهم باشد اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد مسئله سلامتی است تا زیبایی. اگر شما چربی هایتان را از بین نبرید رفته رفته و با افزایش سن نه تنها از بین بردن آن ها سخت تر می شود بلکه خطر ابتلا به بیماری های زیادی مثل دیابت، فشار خون، بیماری قلبی، سرطان و… در شما افزایش می یابد. پس از همین فردا شروع کنید، اراده به خرج دهید، مصمم و جدی باشید تا به نتیجه برسید.

موضوعات مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : توحید
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
.

men 10 نشانه مردی که مورد پسند خانمها قرار نمی گیرد

مرد بودن ساده نیست. اینکه بخواهید مرد غالب باشید سخت تر هم می شود. آنها باحالند. اعتمادبه نفسی عالی دارند. طوری وارد اتاق می شوند که همه نگاه ها را به سمت خود می کشانند. وقتی حرف می زنند، بقیه فقط گوش می کنند. مردهای دیگر دوست دارند با آنها نشست و برخاست کنند. خانمها دوست دارند آنها را مال خود کنند. آنها مردهای غالب هستند. مردان غالب چند خصوصیت خاص دارند. آنها رهبرانی مادرزادی هستند. رهبری می کنند، تامین می کنند و محافظت می کنند (از همسرشان، دوستانشان، هم تیمی هایشان و امثال آن). دنیای همیشه در تغییر، فرصت های زیادی را در اختیار مرد غالب قرار می دهد.
وقتی مردان دیگر تغییر را به چشم بحران می بینند، مرد غالب در عنصر طبیعی خود به سر می برد. او مداوم علت و معلول ها را می بیند و هر فرصت را به مزیتی برای خود تبدیل می کند. او عاشق برنده شدن است و خیلی خوب هم از پس آن برمی آید. او نگران تصویر خود نیست – فقط می خواهد در بازی برنده شود، این بازی هر چه که باشد، و بقیه باید از او پیروی کنند. دیگران از سبک او، حرف زدنش و ظاهرش تقلید می کنند. مرد غالب هیچوقت از کسی تقلید نمی کند. مرد غالب هیچ واهمه ای از جنگ ندارد. او بهترین رهبر روی زمین است.
اما کارهایی هم هست که مرد غالب هیچوقت انجام نمی دهد. در ادامه به ۱۰ خصوصیتی که نشان می دهد مرد غالب نیستید اشاره می کنیم

 

۱٫ اجازه می دهید نامزدتان پول شام را حساب کند.

مرد غالب همیشه تامین کننده دیگران است. اگر خانمی که همراه اوست بخواهد چنین کاری کند، او به آرامی صورتحساب را می گیرد و می گوید، “این مربوط به من است.” و این اتمام بحث است.

۲٫ هیچوقت عذرخواهی نمی کنید، حتی وقتی اشتباه کرده اید.

مرد غالب خیلی راحت اشتباه خود را می پذیرد و می گوید، “من اشتباه کردم. معذرت می خواهم.” و درصورت امکان اشتباه خود را جبران می کند.

۳٫ به دنبال تایید دیگران هستید.

مرد غالب هیچوقت منتظر تایید کسی نیست. اصل خودِ اوست.

۴٫ غیبت می کنید.

درمورد رئیستان، همکارتان، دوستتان، نامزدتان. از بیان کردن نقص های دیگران و حتی مسخره کردن آنها باکی ندارید. مرد غالب هیچوقت به اطرافیان خود خیانت نمی کند. لازم نیست که با کوچک کردن دیگران خود را بزرگ کند.

۵٫ ترس شما بحران است.

عنصر طبیعی مرد غالب تغییر است. تغییر سریع چالشی جالب برای اوست. او می توانید خیلی سریع وضعیت را بررسی کند، تا جاییکه زمان به او اجازه می دهد تلاش خود را به کار گیرد و اگر وقت نداشته باشد، برحسب تجربیات قبلی اقدامات لازم را قاطعانه انجام می دهد.

۶٫ قبل از اینکه فکر کنید عمل می کنید.

مرد غالب با سرعتی فوق العاده عمل می کند اما همیشه قبل از اینکه وارد عمل شود، خوب فکر می کند.

۷٫ تقصیر را به گردن دیگران می اندازید.

مرد غالب مسئولیت اعمال و رفتارهای خود را می پذیرد.

۸٫ دروغ می گویید.

به رئیستان، دوستتان، نامزدتان. مرد غالب دروغگو نیست. او مردی راسخ است و حرف هایش را رک و راست می زند. لازم نیست برای اشتباهی که کرده است دروغ بگوید. او همیشه کاری را انجام می دهد که درست است.

۹٫ برای جلو افتادن به دیگران خیانت می کنید.

مرد غالب هیچوقت به اطرافیان خود خیانت نمی کند.

۱۰٫ به دیگران قلدری می کنید.

مرد غالب فقط در مواقع لزوم وارد جنگ می شود و اگر مسئله جدی باشد برای اینکه با یک نفر قوی تر، بزرگ تر و با موقعیتی بهتر از خودش وارد جنگ شود تردید به دل راه نمی دهد. و به خاطر اراده اش، احتمال اینکه برنده باشد بسیار زیاد است.

موضوعات مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : توحید
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
.

راه حلی خانگی برای سفید کردن دندانها. پول خود را صرف خرید بسته های گران سفید کننده دندان نکنید! همان نتیجه را بطور رایگان بدست آورید!
توجه: همانند سایر درمانهای خانگی، پیش از استفاده از آنها باید با پزشک خود مشورت کنید.


چگونه بدون هزینه دندانهایی سفیدتر داشته باشیم؟

پولی که با دست خود بسختی بدست آورده اید را صرف خرید سفید کننده های گوناگون از داروخانه نکنید! میتوانید بصورت کاملاً رایگان همان نتایج را در خانه حاصل نمایید! پول خود در کلینیکهای گرانقیمت برای سفید کردن دندانهایتان خرج نکنید! می توانید با موادی که احتمالاً هم اکنون در جعبه داروها و کابینت آشپزخانه تان موجود است اقدام به سفید کردن دندانهایتان نمایید. خودتان را با ژلهای مخصوصی که مجبورید روی دندانهایتان نگه دارید اذیت نکنید. از خرید دهان شویه های مربوط به افراد سیگاری صرفه نظر کنید! شما به همه آنچه که برای درخشان و سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید هم اینک در خانه دسترسی دارید. به یاد داشته باشید که این دستورالعمل ساده و کارا میباشد.
مواد مورد نیاز

همه آنچه که برای سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید محصولات خانگی ساده ای هستند که بسادگی یافت میشوند. ابتدا به آشپزخانه رفته و درب کابینت را باز کنید؟ آیا جوش شیرین دارید؟ احتمالاً بله! تقریبا دو قاشق چای خوری از آن را در فنجان ریخته و به سمت جعبه دارو حرکت کنید. درب آن را باز کنید. آیا هیدروژن پروکساید (آب اکسیژنه) ۵% درون آن یافت می شود؟ احتمالاً این ضد عفونی کننده محبوب خانگی را هم در اختیار دارید!
روش تهیه خمیر مخصوص

دو یا سه (بیشتر یا کمتر) قاشق چای خوری از هیدروژن پروکساید (آب اکسیژنه ۵%) را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر ایجاد شود. اگر خمیر کاملاً شکل نگرفت مقدار جوش شیرین و هیدروژن پروکساید را کم و زیاد کنید تا بصورت کامل شکل بگیرد و مانند خمیر دندان شود. اگر مایل بودید میتوانید مقداری چاشنی نعنا و یا اندکی خمیر دندان به آن اضافه کنید.
روش استعمال خمیر سفید کننده

دندانهای خود را با خمیر مسواک کنید و اجازه دهید حداقل تا ۲ دقیقه روی دندانهایتان باقی بماند. خمیر را قورت ندهید! چون حتماً مزه اش را دوست نخواهید داشت. میتوانید از نکات بالا برای بهتر شدن مزه خمیر استفاده کنید.
پس از استعمال خمیر

بعد از مصرف خمیر با خمیر دندان معمولی اقدام به مسواک کردن نمایید تا مزه دهانتان تغییر کرده و هیدروژن پروکساید باقی مانده شسته شود. از اینکه چقدر دندانهایتان سفید و درخشان شده اند شگفت زده خواهید شد! بسیاری از افراد سیگاری و قهوه خور از این روش استفاده میکنند.

اگر دچار مشکل دندان و دهان بودید: اگر مبتلا به تبخال، آفت، پوسیدگی دندان، تورم لثه و دیگر بیماریهای دندان و دهان بودید حتماً پیش از بکارگیری این خمیر با پزشک خود مشورت کنید.
میزان استعمال خمیر سفید کننده

- این درمان خانگی را میتوانید بصورت هفتگی، ماهانه و یا هرگاه نیاز به داشتن دندانهایی سفید تر و درخشانتر داشتید، تکرار کنید.
- از این خمیر نباید بیشتر از یک بار در هفته استفاده کنید
لیست مواد مورد نیاز:

- ۳ قاشوق چای خوری هیدروژن پروکساید ۵% (این مقدار ممکن است کمی کمتر یا بیشتر باشد).
- ۲ قاشق چای خوری جوش شیرین (این مقدار ممکن است کمی کمتر یا بیشتر باشد).
- موارد اختیاری ( مقداری چاشنی نعنا یا خمیر دندان معمولی ).

امیدواریم این مقاله لبخند زیبایی بر صورت شما بنشاند!

موضوعات مرتبط:

  1. شیوه ای کاملا بی خطر برای برنزه کردن پوست
  2. ظاهر کردن عکس به کمک مغز!
  3. آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا قربانی به نام وضعیت سفید با لینک مستقیم
  4. ۱۰ توصیه غذایی برای تقویت پوست
  5. چند نکته برای درمان جوشهای عفونی


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : توحید
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی