.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

رنـگ مـُد امسال (2012 - 1391) چیـست ؟


افراد زیادی می خواهند بدانند که رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲ چیست که در پاسخ باید گفت طبق نظر طراحان مد، رنگ امسال رنگ نارنجی مایل به قرمز است. مؤسسه کالرپنتون (Color Panton) رنگ امسال را نارنجی مایل به قرمز یا همان نارنجی به رنگ میوه نارنگی را معرفی کرده است.


 


"واشنگتن پست" در این باره نوشته است که امسال جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد به همین جهت موسسه کالرپنتون بر اساس تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به قرمز را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۲ یا همان سال ۱۳۹۱ انتخاب کرده است. چون وضعیت نابسامان اقتصاد جهانی و ناامیدی حاکم بر جوامع در سال 2012، رنگی جسورانه و خشن‌ را طلب میکند؛ رنگ نارنجی مایل به قرمز!


 

ین تن نارنجی، رنگی پرانرژی و جسورانه است و همان انرژی‌ای که ما برای دوباره شارژ شدن و حرکت کردن به جلو نیاز داریم را در خود دارد. نارنجی نه تنها رنگی زنده و علامتی انرژی را نیز در خود دارد بلکه نشانه‌هایی از قدرت و پشتکار دارد یعنی همان چیزی که باید امسال بین انسان‌‌ها طنین‌انداز شود تا بتوان به تغییراتی که چشم انتظارشان هستیم دست یابیم.



مدیرعامل کالر پنتون (لیتریک ایزمن) همچنین گفته است: "نارنجی می‌تواند افکار دلگرم‌کننده را در ما زنده و به فعالیت تشویق‌مان کند تا بتوانیم به سمت هدف‌های بهتری که در نظر داریم، حرکت کنیم." ولی لیتریک ایزمن این پیش‌بینی درباره رنگ‌ها را از کجا می‌آورد که زیاد هم بیراه نیستند و خیلی مورد توجه طراحان و مدپوشان قرار می‌گیرد؟ تحصیلات و پیشینه لیتریک ایزمن در رشته روان‌شناسی است و همین مسئله باعث شده تا او بتواند به‌خوبی فرهنگ رنگ‌ها را با توجه به مشخصات زمان معنی کند. اما به جز او متخصصان دیگر در این زمینه توضیح می‌دهند:‌"رنگ نارنجی مایل به قرمز القا کننده امیدواری و خوش‌بینی است که در نتیجه پیوند : احساس سرزندگی حاصل از آدرنالین تولید شده توسط رنگ قرمز" و "دوستی و گرما و پختگی رنگ زرد" است.












اما اگر هنوز هم شاید متقاعد نشده باشید که چگونه می‌تواند رنگی را تعیین کرد که بیانگر وضعیت یک سال باشد؟ باید بگوییم کارشناسان مؤسسه پنتون هرسال به دنبال رنگی میگردند که تحت‌تأثیر صنایع مختلف است. آنها با استفاده از بررسی روند وقایع جهان و نیز روان‌شناسی حالت روانی انسان‌ها در سال پیش‌رو به این تشخیص می‌رسند که کدام رنگ می‌تواند رنگ سال باشد. خیلی جالب است بدانید که رنگ سال، قبل از اینکه مد، فیلم، تکنولوژی، هنر، طبیعت و حالت‌های اجتماعی و اقتصادی را برای افراد قرار بدهد، خودش از آنها الهام می‌گیرد. چراکه پیش بینی سالانه رنگ لباس بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد.













ذکر این نکته ضروری است که توجه به معرفی رنگ سال، عمدتا مورد توجه جوانان و افرادی است که به دنبال مدگرایی هستند و بر اساس آن رنگ لباس خود را انتخاب می کنند. اما اگر شما توجهی به مد گرایی و رنگ سال ندارید، بهتر است برای انتخاب رنگ لباس سال ۹۱ خود به دنبال رنگ هایی باشید که شما را زیباتر نشان دهد تا بتوانید با انتخاب رنگ لباس مناسب، سلیقه خود را نشان داده و به پوششتان جذابیتی دوباره دهید. در عین حال همین رنگ سال (نارنجی مایل به قرمز) نیز می تواند در رنگ آمیزی و حتی دکوراسیون منزل نیز کاربرد داشته باشد.

منبع: پرشین استار

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : توحید
ت : سه شنبه 16 اسفند 1390
.

جشن پیشواز نوروز با ستارگان !!

 
هورا دوباره جشن پایان سال ایران ویج برگزار میشه !
 
 


درود . دقت کردید چقدر زمان سریع سپری میشه بدون اینکه ما ها بدونیم چی به چی شده اره زمان زود میگزره انگار دیروز بود که پارسال ۲۰ اسفند جشن پیشواز نوروز داشتیم یک جشن قشنگ و در خور شخصیت گروه و فرهنگ زیبای ایرانیمون و میشه گفت بزرگترین گردهمایی ایران ویجی ها هم بود چون نزدیک ۲۰۰ نفر اون روز دور هم جمع شدیم و اون روز جشن گرفتیم و یه خاطره شیرین تو ذهنمون ذخیره شد .

بازم ورق های تقویم زده شد و نزدیک به سال جدید داریم میشیم و بازم جشن پیشواز نوروز رو ترتیب دادیم . سعی کردیم کمبود های پارسال رو با تجربه ای که کسب کردیم جبران کنیم و برنامه ای شاد و در این حال سالم ترتیب بدیم و خدا رو شاکرم که بازم سعادتی دیدار دوباره شما سروران نصیب ما خواهد شد . پس زیاد کش نمیدم میرم سراغ این برنامه

 


گروه اینترنتی ایران ویج با همکاری شرکت توریستی مهرگان و با مجوز رسمی سازمان گردشگری برگزار می کند


با شبی شاد به پیشواز نوروز می رویم . . .

این جشن چند بمب عالی داره که به ترتیب براتون میگم

بمب اول



مجری برنامه استاد صحنه فرزاد حسنی ( این گل دوست داشتنی )

امسال سعی کردیم با انتخاب یکی از توانا ترین و خوش بیان ترین مجریان ایران زمین حال هوایی خاص به برنامه زیبای خودمون بدیم

بمب دوم


اجرای موسیقی سنتی گروه سنتی مهر آیین
( نمایندگان موسیقی سنتی یونسکو در ایران )


 

 
 بمب سوم
 
کیانا 4 ساله کوچکترین نقال شاهنامه ایران

 

کیانای کوچولو و دوست داشتنی توسط گروه ایران ویج کشف شده و در این برنامه برای شما عزیزان حماسی ترین کتاب ما ایرانیان را نقالی خواهد کرد


مراسم در بزرگترین باغ استان البرز باغ عقیق برگزار خواهد شد



و جندین برنامه دیگر

اون هایی که دپ شدند و دنبال یه جا هستند که برند و حال و هوایی عوض کنند

میخوایم یه بار دیگه دور هم باشیم اما این بار با رنگ و بوی اصیل ترین جشن قبل سال نو ایرانی

 

این بار میخوایم ثابت کنیم که یه ایرانی واقعی هستیم 

اصیل ترین و زیبا ترین جشن ایرانی در روز های اخر سال 


یکی از زیباترین و شاد ترین روز های ما ایرانی ها 


این بار دیگه عمرا این روز رو از دست بدیم 

میخوایم اصیل ترین برنامه رو که در شان یک ایرانی هست رو برگزار کنیم

مراسمی که هر ایرانی با دیدنش چیزی جزء یک فرهنگ زیبا و روز شاد و بیاد ماندنی نداشته باشه

پس زمان رو از دست ندید چون این روز،روز ما ایرانی هاست 



اما خدمات این برنامه چه چیز هایی هست ؟

برنامه از ساعت 2 بعد از ظهر شروع میشه و تا ساعت 10 شب ادامه داره .

اما در این مراسم کارهای مختلفی شما عزیزان می تونید انجام بدید برای مثال

0- رفت و برگشت با اتوبوس

1- سوارکاری

2- ماهی گیری

3- دوچرخه سواری

4- کارتینگ

5- مراسم موسیقی سنتی

6- مراسم نقالی

7- قاشق زنی

8- مراسم آش و لبو

9- مراسم سیاه بازی

10- شام ( جوجه کباب )

11- میوه و شیرنی

12- فال حافظ

13- حاجی فیروز

کار با سفال ، نقاشی روی صورت کودکان همراه با اساتید خلاقیتهای هنری و هوشی

14- ...



 
 






تصاویر تورهای گذشته پیشواز نوروز










 
 
 
 











 
 
 
 








ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم

پیروز بی برده ، بت نپرستیدیم

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1331
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : توحید
ت : سه شنبه 16 اسفند 1390
.


برای افراد ناآشنا به جشنواره سالانه پرتقال که در ایوریای شمال ایتالیا برگزار می شود شاید صرفا تفریح و نوعی نبرد فیزیکی بنظر برسد. اما برای آنهایی که با تاریخ این شهر قرون وسطایی آشنا هستند این جشنواره یادآور داستان افسانه ای مقاومت مردم این شهر در برابر ظالمان است. افسانه ی استبداد و جنگ برای آزادی، قرنهاست که در فرهنگ مردم این منطقه ریشه دوانده و آنها همه ساله با برگزاری جشنی خاص در قالب پرتاب پرتقال به سوی یکدیگر، در بزرگداشت این روز شرکت می کنند.

مردم شهر 25 هزار نفری ایوریا در شمال ایتالیا امسال هم به رسم هر سال در جشنواره جنگ پرتقال شرکت کردند و افسانه ی کهن سرزمین خود را بازسازی نمودند. در این مراسم، شرکت کنندگان در جنگ با صدای طبل در محل مقرر جمع شده و آماده آغاز نبرد می شوند. سپس ویولتا، ملکه ی جشن با کالسکه ی خاص خود از میان جمعیت گذشته و با عبور وی، جنگ آغاز می شود. بر اساس افسانه ی شایع میان مردم، در قرن دوازدهم میلادی، دختر یک آسیابان در مقابل زیاده خواهی یک کُنت ظالم که قصد کرده بود به تمام دختران مجرد شهر تعرض کند، ایستادگی کرده و در درگیری با وی سر او را از تنش جدا ساخته و با این عمل خود، شهر ایوریا را از ظلم و استبداد نجات داد. از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، این جشنواره با قوانین سختگیرانه ای به اجرا درآمده است.

به گفته یکی از شهروندان ایوریا : "این جشن جزء سنت های خانوادگی آنهاست و به پیشینیان آنها تعلق دارد". در این جشنواره تاریخی که به مدت سه روز برگزار می شود تیم های مختلف شرکت کننده در مسابقات پرتقال شرکت می کنند. با شروع مسابقه آسمان این شهر تاریخی با پرتاب پرتقال ها به یکباره نارنجی می شود و هزاران تماشاچی از پشت حفاظ های توری به تماشای این مسابقه می پردازند. این حفاظ ها برای محافظت تماشاگران از برخورد هزاران پرتقالی است که به این طرف و آن طرف پرتاب می شوند. با وجود این، هیجان حاکم بر این مسابقه آنقدر زیاد است که گاهی برخی از تماشاگران هم به آن ملحق می شوند.






















































منبع: پرشین استار

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : توحید
ت : یک شنبه 7 اسفند 1390
.

به نظر شما این دو خانم چه کسانی هستند؟!

در ادامه ببنيد .... حتماً



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : توحید
ت : پنج شنبه 4 اسفند 1390

در اينجا مي خواهيم شما را با راه هاي بدبخت شدن در ازدواج آشنا کنيم!

 

1– احساسي!

کاملااحساسي تصميم بگيريد. در همان نگاه اول يک دل نه صد دل عاشق شويد. هرچه زودتر و شديدتر شيفته طرف مقابلتان شويد، احتمال بدبختي شما بيشتر خواهد شد.

حتما شنيده ايد که عشق آدم را کور مي کند، خب اين همان عشق کور است. وقتي اين طور شيفته مي شويد ديگر عقلتان از کار مي افتد و بقيه ماجرا را هم خودتان بهتر مي دانيد!

 

2 – جرو بحث کنيد

تغيير کنيد. به محض شروع رابطه (يا حتي قبل از شروع آن!) شروع کنيد به تغيير کردن. اين تغيير بايد در راستاي علايق طرف مقابلتان باشد. بلافاصله دريابيد که او چه جور آدمي است و فوري مثل او شويد. بعد هم هرچه او گفت بگوييد: «من هم همين طور، عزيزم!» دقيقا همان چيزي شويد که او مي خواهد. شايد فکر کنيد اين مکانيسم چندان موثر نيست، اما به شما اطمينان مي دهم که هست: با اين کار هم هويت خودتان را از دست مي دهيد، هم طرف مقابلتان را گول مي زنيد و هم بعد از مدتي ديگر نمي توانيد تغييرات تان را حفظ کنيد و خودتان مي شويد و تازه اينجا شروع جرو بحث ها و اختلافات است! البته تاثيرات گسترده ديگري هم دارد که وقتي به اين توصيه عمل کنيد خودتان مي فهميد.

 

3 – معيارهايي منطقي؟!

در معيارهايتان تجديدنظر کنيد. فهرستي از معيارهايتان را براي انتخاب همسر تهيه کنيد. اگر مواردي مثل تفاهم داشتن، تناسب فرهنگي و خانوادگي، شخصيت مناسب و از اين قبيل در آن بود بلافاصله آن را خط بزنيد. کجاي دنيا ديده ايد که کسي با معيارهايي چنين منطقي و درست بدبخت شده باشد؟ معيارهاي مهم تري مثل ماشين و خانه شيک، پدر پولدار، خوش تيپي و از همه مهم تر خوشگلي و جذابيت را جايگزين آنها کنيد.

 

4 – حسادت کنيد

چشم و هم چشمي کنيد. ببينيد دخترخاله لوس و پرافتاده تان با چه کسي نامزد کرده، بعد معيارهايي انتخاب کنيد که پوز او را بزنيد. مثلا اگر نامزد او پرادو دارد، مال شما بايد بي ام و آخرين مدل داشته باشد. اگر پسرعمو با يک دکتر ازدواج کرده، فوري دست به کار شويد و به هر قيمتي که شده يک پروفسور براي خودتان دست و پا کنيد.

 

5 – ساده لوح باشيد

ساده باشيد. اصلا منظورم از ساده بودن، ساده زيستي نيست، بلکه ساده لوحي است. به راحتي گول بخوريد. همه حرف هاي طرف مقابل را – حتي اگر تابلو است که دارد خالي مي بندد – با يک لبخند مليح بپذيريد و تاکيد کنيد که او صادق ترين فردي است که در عمرتان ديده ايد! به همه حرف هايش گوش کنيد و هرچه از شما خواست انجام دهيد. به طور کلي سهل الوصول باشيد.

 

6 – دروغ بگوييد

تا مي توانيد دروغ ببافيد. خودتان نباشيد. اين بهترين فرصت است که مي توانيد همه آرزوها و آرمان هاي بربادرفته خود را زنده کنيد! کافي است کمي در درياي وهم و خيال غوطه ور شويد و بعد هرچه به زبانتان مي آيد بگوييد. از مسافرت هاي خارجي گرفته تا صداقت و نجابت و... درمورد خودتان، خانواده تان، دوستانتان، شغل و درآمدتان، محيط کاريتان و خلاصه هرچه به دست تان مي رسد دروغ بگوييد.

 

7 – وعده سر خرمن!

وعده هاي بي اساس بدهيد. مي توانيد براساس دروغ هايتان وعده و وعيدهاي واهي هم بدهيد. اصلا نيازي نيست به ميزان توانايي خودتان و امکان پذيربودن وعده ها حتي فکر هم بکنيد. وقتي در کنار دروغ ها چهارتا وعده پوچ هم سوار شود، معرکه مي شود!

اگر يکي، دوتا از اين اصول را به کار ببنديد، بدبخت شدنتان تضمين مي شود.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : توحید
ت : سه شنبه 25 بهمن 1390
.

بـه سلامتـی تـو ...

(جملات زیبا و پرمعنی)

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره ...
.
.
.
به سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه ...
.
.
.
به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن ...
.
.
.
به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه ...
.
.
.
به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست ...
.
.
.
به سلامتی مادر که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه ...
.
.
.
به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه!
.
.
.
به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند ...
.
.
.
به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد !
.
.
.
به سلامتی کسی که دید بغلیش تو تاکسی پول نداره
به راننده گفت : پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن!
.
.
.
به سلامتی بیل! که هرچ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر می‌شه ...
.
.
.
به سلامتی سیم خاردار! که پشت و رو نداره ...
.
.
.
به سلامتی اونی که بیکسه، ولی ناکس نیست ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه ...
.
.
.
به سلامتی حلقه های زنجیر که زیر برف و بارون میمونن زنگ میزنن ولی هم دیگه رو ول نمیکنن ...
.
.
.
گل آفتابگردان را گفتند:
چرا شبها سرت را پایین می اندازی؟
گفت : ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند ...
.
.
.
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه ...
.
.
.
به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیق منه
وقتی باختم گفت :
من رفیقتم ...
.
.
.
به سلامتی کسی که وقتی بهش زنگ میزنی و خوابه
ولی واسه اینکه دلت رو نشکنه میگه: خوب شد زنگ زدی؛ باید بیدار میشدم ...
.
.
.
به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته
به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری ...
.
.
.
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
.
.
.
به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !
.
.
.
به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطر غروب پاییزه ...
.
.
.
بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا "تومن"
چون هم تو هستی توش، هم من ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !
آخرشم دق میدن مارو !
.
.
.
سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!
.
.
.
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ...
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت و بهش فهموند که
همیشه پای یک زن در میان است !
.
.
.
به سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن
نه مثل جوونای امروز که ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !
.
.
.
به سلامتی کسیکه تو خیالمونه ولی بیخیالمونه ...
.
.
.
به سلامتی دوست خوبی که
مثل خط سفید وسط جاده است
تکه تکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد ...
.
.
.
به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده ...
.
.
.
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه ...
.
.
.
به سلامتی نوشابه که خانواده داره و خیلی ها همینش هم ندارن !
.
.
.
به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با یه شلوار کردی دور زد ...
.
.
.
به سلامتی سرنوشت که نمی‌شه اونو از سر نوشت ...
.
.
.
به سلامتی اون رفتگری که تو این هوای سرد و وانفسای بی عدالتی داره به عشق زن و بچه اش کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره ...
.
.
.
به سلامتی اون کارگری که از افتضاح اختلاس 3000 میلیارد تومانی خبر داره اما باز اول صبح بچه شو میبوسه و برای ماهی 200 هزار تومان پول حلال میره سر کار و عرق میریزه ...
.
.
.
به سلامتی اونهائی که دوستت دارم رو درک می کنند و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن ...
.
.
.
به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوست دارن ...
.
.
.
به سلامتی دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین... چون دارم یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !
.
.
.
و در آخر به سلامتی تو، که از همه بهترینی ...
منبع: پرشین استار



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : توحید
ت : سه شنبه 25 بهمن 1390
.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

رهبر جدید و جوان کره شمالی هنگام دیدار با سربازان ارتش برخلاف پدرش ....

 

 

ادامه مطلب ...



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : توحید
ت : سه شنبه 25 بهمن 1390

http://golchinshode.persiangig.com/image/shop/abroo.gif

6 گام به سوی داشتن ابروانی زیبا

گام اول: همیشه ابروها را به سوی بالا شانه کرده و مرتب کنید تا به طور طبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.

گام دوم: مراقب شکل ابرو باشید. ابروها باید از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان یابند. بسیاری از خانم ها اشتباه کرده و مو های این قسمت از ابروها را بر می دارند ولی این کار باعث می شود که ابروها اریب شده و شما همیشه به نظر عصبانی و اخمو بیایید.

گام سوم: پوست خود را آماده نمایید. یک تکه پنبه را به تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کرده و به روی ابروها بمالید.

گام چهارم: یک مداد را روی خط خارجی ابرو نگه داشته و ببینید در کجا نقطه اوج ابرو واقع می شود. از نقطه کمان ابرو تا انتهای آن ، ابروی شما باید یا صاف و یا کمی قوس دار برداشته شود. البته این قسمت بستگی به سلیقه خود شما دارد.

گام پنجم: موچین را با زاویه 45 درجه نگه داشته و سپس موهای زیر خط ابروها را بردارید. ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید. سعی کنید از فرم طبیعی ابروی خود تبعیت نمایید نه از تمایلات خود زیرا ابروهای شما در فرم طبیعی زیباتر هستند.

گام ششم: نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را با یک مداد تیز شده ابرو پر کنید. مداد را خیلی کم رنگ و سطحی بر روی ابرو بکشید با حرکات سریع روی موهای ابرو حرکت دهید. پودر ابرو ظاهری طبیعی تر به ابروهای شما می دهد. با استفاده از برس ابرو پودرهای روی ابرو را پاک کنید. اگر در کار برداشتن ابرو بی تجربه هستید از ژل های رنگی ابرو نیز می توانید استفاده کنید. روی ابروها را با این ژل با حرکات بالا و پایین بپوشانید. ژلهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و به ابروها شکل دلخواه را بدهید و بگذارید تا خشک شوند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : توحید
ت : 1 فروردين 1386
.

 

سری ۴ اس ام اس جدید عاشقانه که بصورت جمله بندی شده هستند تهیه کردیم . هم اکنون میتوانید این اس ام اس های عاشقانه زیبا در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

به یادتم به وسعت قلب کوچکم ، شاید کم باشد اما قلب هرکس تمام زندگی اوست .
===================
ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست .
===================
همیشه سخت ترین سیلی رو از کسی میخوری که روزی بهترین نوازشگرت بود .
===================
سکوتی بود در قلبم که با آن میزدم فریاد / اگر رفتی ز شهر غم ، مرا هرگز نبر از یاد .
===================
گفتمش بی تو دلم میمیرد / گفت با خاطره ها خلوت کن / گفتمش خنده به لب میمیرد / گفت با خون جگر عادت کن / گفتمش با که دلم خوش باشد / گفت غم را به دلت دعوت کن / گفتمش راز دلم را چه کنم / گفت با سنگ دلم صحبت کن .
===================
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هرجا بروم باز وجودم تنهاست .
===================
توی دنیا آدمهای زیادی روی تخت های دو نفره میخوابن ، اما قشنگتر اینه که بعضی آدم ها روی تختهای یه نفره بیاد هم بیدارن .
===================
مرکب گیرم از خون رگانم / قلم بتراشم از هر استخوانم / نویسم بهر دوست مهربانم / محبت آتشی در جانم افروخت / که تا دامان محشر بایدم سوخت .
===================
کاش یادت نرود روی آن نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین بی باوری آدمها ، یک نفر میخواهد که تو خندان باشی ، نکند کنج هیاهوی زمان بروم از یادت .
===================
ما بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !
===================
در ثانیه های بودنت می مانم / در فصل شکست خوردنت می مانم / یک سال نه ده سال چه فرقی دارد ؟ / تا لحظه ی دل سپردنت می مانم .
===================
هرجا دلت شکست ، قبل رفتن خودت جاروش کن ! تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره .
===================
زندگی گذشتنی ست ، چهره ها شکستنی ست ، این فقط محبت است که همیشه ماندنی ست .
===================
قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی / بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی .
===================
دفتر سرنوشت من پر از تکرار واژه ی تنهاییست ، کاش تقدیر برگی از شادی با نام تو برایم ورق زند ، دوستت دارم .
===================
همه احساس میکنن هرآنکس که زیباست مهربان است ، دریا زیباست ولی سیلی به صخره های ساحل میزند .
===================
تو آنی آنکه بی تابی همیشه / منم تشنه و تو آبی همیشه / برای مستی روح دل من / مثال ساغر نابی همیشه .
===================
روی ماهت گر ز چشم بی قرارم غایب است / یاد زیبایت همیشه در دل من زنده است .
===================
مرا ابر ، تو را دریا کشیدند / مرا پایین تو را بالا کشیدند / برای خواهش چشمان من بود / که اینگونه تو را زیبا کشیدند .

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : توحید
ت : 1 فروردين 1386
.

فیلتر شدن برخی سایت ها به دلایل مختلف موضوعی است که هر از چند گاهی مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد اما اخیرا بحث فیلتر یا سانسور شدن برخی پیامک ها نیز مطرح و عنوان شده که در مواقعی خاص و با توجه به شرایط ، اجازه ارسال برخی پیامک ها که حاوی کلماتی خاص باشند به مشترک داده نمی شود .
پیش تر عنوان شده بود که پیام هایی که حاوی واژه هایی مانند «نماینده‌ مجلس» ، «استانداری» و یا «تاریخ» و برخی واژه های دیگر هستند از حساسیت برخوردار بوده و شبکه تلفن همراه مانع از ارسال آن ها می شود ، اما اخیرا علی اکبر اولیا نماینده مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد “در ارسال پیامک نقص وجود دارد ، نمی خواهم نام آن را سانسور بگذارم ؛ اما بعضا برخی کلمات که در پیامک وجود دارد باعث می شود آن پیامک ارسال نشود .”
وی افزود : “مثلا اگر کلمه “جلسه” در پیامک وجود داشته باشد آن پیامک ارسال نمی شود ، من این موضوع را با وزیر ارتباطات مطرح کردم و وزیر اعلام کرده که موضوع دست ما نیست .”
هر چند وزیر ارتباطات درباره نقص در ارسال پیامک ها به اولیا پاسخ داد : بخشی از اشکالات مربوط به گوشی است چرا که برخی گوشی ها پیامک فارسی را منتقل نمی کنند و یا ناقص منتقل می کنند ، همچنین برخی گوشی ها به دلیل وجود ویروس در سیستم ارسال پیامک نقص دارند ، برای پیامک های تکراری نیز کتبا اعلام کرده ایم که هزینه آن ها یک بار محسوب می شود .
اما وی توضیحی درباره صحت یا رد موضوع مربوط به ارسال نشدن پیامک با واژه های خاص نداده است و اظهارات اخیر این نماینده مجلس ، سوالاتی را در اذهان مشترکان بوجود آورده است که ممکن است علت ارسال نشدن برخی از پیامک ها وجود چنین کلماتی باشد که هیچ اطلاع رسانی در این باره از سوی مراجع تصمیم گیری انجام نشده و به نظر می رسد ارایه توضیح در این باره خالی از لطف نباشد .

منبع : ایسنا



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : توحید
ت : 1 فروردين 1386
.

تعداد صفحات : 9


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی