.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دفترچه تلفن

نرم افزار دفترچه تلفن پارسی سافت، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.

برای هر دفترچه تلفن قادر خواهید بود گروههای مختلف با رنگهای دلخواه ایجاد کنید و مخاطبان را با توجه به گروههای ایجاد شده دسته بندی نمایید.

نمایش لیست مخاطبین به چند روش مختلف امکان پذیر است و با توجه به نوع تنظیمات انجام شده، می توان مخاطبان را به صورت لیست دسته بندی شده و یا رنگی (رنگ گروه مربوطه) مشاهده کرد. همچنین در نمایش ستونی قابلیت مرتب سازی بر اساس هر ستون وجود دارد.

جستجوی مخاطبان در این برنامه بسیار ساده است. کافی است عبارت جستجو را وارد کرده تا مخاطبانی که عبارت مورد نظر در اطلاعات آنها موجود است، لیست شوند. جستجو روی تمام اطلاعات یک مخاطب انجام می شود و یک جستجوی کامل است.

قابلیت پشتیبان گیری در نرم افزار دفترچه تلفن پارسی سافت وجود دارد و شما می توانید از دفترچه تلفنهای مختلف فایل پشتیبان تهیه کنید و اطلاعات فایل پشتیبان را به صورت یک دفترچه تلفن مجزا و بدون تغییر در سایر دفترچه تلفنها وارد برنامه کنید.

دانلود برنامه دفترچه تلفن  |  عکسهایی از محیط نرم افزار

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , نرم افزار کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : توحید
ت : پنج شنبه 6 بهمن 1390
.

 

بسیاری از حافظه های جانبی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد که Flash Disk ها و Cool Disk هایی که از طریق پورت USB به سیستم ها متصل می شوند به یکی از پر کاربردترین آن ها تبدیل شده است. یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران در هنگام استفاده از این نوع حافظه های جانبی به آن برخورد می کنند آلوده شدن این نوع حافظه ها می باشد. از آن جایی که این نوع حافظه ها بر روی چندین کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین انگیزه کاربران برای استفاده از این نوع فایل ها در واقع انتقال فایل به سیستم های مختلف می باشد ، بنابراین امکان آلودگی این حافظه ها بسیار بالا می باشد.
USB Disk Security نام نرم افزاری برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف و کوچک نظیر USB Drive, USB Mass Storage Device, Flash Disk, flash Memory Card, Ipod, Removable Storage Media و … می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های قرار داده شده در آن و با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها ، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر میکند. این نابود سازی بسیار سریع و بدون آسیب رسیدن به حافظه شما می باشد و هیچ مشکلی جانبی دیگری ندارد . از ویژگی های این نرم افزار بی نیازی به انجام عملیات بروز رسانی می باشد که بر خلاف دیگر برنامه های ضد ویروس می باشد. این نرم افزار محصولی از zbshareware International می باشد.

 

usb حفاظت از سیستم در مقابل ویروس های USB با USB Disk Security 6.1.5

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Disk Security 6.1.5:
- مقابله با ویروس های موجود در فلش دیسک ها و مموری های قابل حمل
- از بین بردن ویروس ها و جلوگیری از ورود آنها با سیستم
- پاکسازی فلش دیسک ها و مموری ها بدون آسیب رساندن به آنها
- حجم بسیار پایین و کند نشدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار
- راحتی در کاربرد بدون نیاز به هیچ دانش فنی
- فعال بودن نرم افزار و چک کردن USB ها در هنگام اتصال یک دستگاه به سیستم
- سازگاری با همه ویندوز های ساخت مایکروسافت
- و…

 

password حفاظت از سیستم در مقابل ویروس های USB با USB Disk Security 6.1.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download حفاظت از سیستم در مقابل ویروس های USB با USB Disk Security 6.1.5لینک دانلود – 1.2 مگابایت | لینک کمکی

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , نرم افزار کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : توحید
ت : پنج شنبه 6 بهمن 1390
.

42 عدد ویکتور بسیار جالب

download



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : توحید
ت : جمعه 13 آبان 1390
.

عنوان : کتاب عشق يعني همين
نویسنده : شیرین برقعی
نوع : رمان
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۱۹۰
حجم : ۲٫۶۹ مگا بایت

درباره کتاب :
دسته گل عروسي را محكم در دست گرفته و با دست ديگر كلاه شنلم را طوري نگه داشته بودم كه صورتم ديده نشود. دلم نمي خواست كسي مرا ببيند و يا شايد هم بالعكس، خودم نمي خواستم هيچ كس را ببينم. اين من بودم كه از مردم فرار مي كردم. از نگاههايشان، از چشمهايشان و ازپچ پچ هاي در گوشي شان كه مانند ميخي تا عمق قلبم را سوراخ ميكرد و بغض سنگيني را در گلويم مي نشاند. آنها حق داشتند تعجب كنند. شايد اين اولين بارشان بود كه مي ديدند عروسي، دامن سفيد، پرچين و سنگين لباس عروسش را بالا گرفته و اين چنين هراسان، با سرعت هر چه تمام تر و نفس نفس زنان مي دود و سنگ فرش هاي پياده رو را به سرعت پشت سر مي گذارد. كوچه ها را يكي پس از ديگري رد مي كردم و از يك كوچه به كوچه اي ديگر وارد مي شدم. نفسم بند آمده بود و پاهايم ديگر توان دويدن نداشتند. لبها و زبانم خشك شده و من حتي فرصت قورت دادن آب دهانم را هم نداشتم اما همچنان به راهم دامه مي دادم.
خلاصه داستان :
داستان زندگی دختری به اسم زیباست.خانواده ی زیبا عاشق فرزند پسر بودند اما هنگام تولد زیبا برادر دو قلویش فوت می شود و همه از چشم او می بینند ، مادرش از نگهداری او سر باز میزند و برای او دایه میگیرند تا بزرگش کند ، زیبا در کنار دایه اش بزرگ می شود ، زیبا بعد از ازدواج خواهرش با برادر شوهر خواهرش آشنا می شود و به او دل می بندد اما با مخالفت خانواده روبرو می شود چرا که محمد پسر بدنامی بود ، زیبا با کمک دایه اش پنهانی با محمد عقد میکند اما.. .
هشدار :
IE: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب کنید.
Firefox: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Link As را انتخاب کنید.
لینک دانلود
پسورد : www.iranmeet.com




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : توحید
ت : جمعه 13 آبان 1390
.

عنوان : کتاب باران عشق
نویسنده : افسانه نادریان
نوع : رمان
زبان : فارسی                                                                       
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۴۷۵
حجم : ۴٫۸۹ مگا بایت
خلاصه داستان :
محبت دختری ساده و بسیار زیبا و خاص با عقایدی مخصوص به خود به تمامی خواستگاران خود جواب رد میدهد و حتی از دانشگاه و رشته مورد علاقه اش ادبیات انصراف میدهد و تنها به عشق عمیق خود نقاشی روی می آورد. او که بسیار گوشه گیر و شدیدا نسبت به جنس مخالف حساس است هیچ دوستی ندارد. محمد برادرش در پی تصمیمش شبی از دوست صمیمیش امیر که روانشناس است و خواهرش غزل دعوت میکند و با آغاز دوستی غزل و محبت زندگی این دو خانواده بهم مرتبط میشود و روحیه همه بنوعی عوض میشود. محبت روز بروز بیشتر با عقاید و سلایق امیر که درست مطابق عقاید اوست خو میگیرد و رفته رفته عاشق او میشود ولی با ازدواج زودهنگام غزل هردو از ترس پاره شدن این رشته آشنایی به تکاپو می افتند اما سوء تفاهمات باعث دور شدن ایندو از هم میشود تا اینکه پای یک نقاش جوان به گالری محبت باز میشود ..
درباره کتاب :
روي نيمكت گوشه حياط نشسته بودم.پرنده خيال را پرواز داده بودم به گذشته كه صداي زنگ در مرا از آن دورها به نيمكت ، پاييز و حال برگرداند.در را خودم باز كردم.هميشه اميدوار بودم پشت در كسي كه آرزوي دوباره ديدنش را داشتم استاده باشد.اين بار هم مثل هميشه انتظار بيهوده اي بود چون پستچي بسته اي را از كيفش بيرون آورد و پرسيد:"منزل آقاي ايزدي؟"وقتي سرم را پايين آوردم دوباره پرسيد:"خانم محبت ايزدي؟"اين بار زبانم از تعجب باز شد و گفتم:"بله ، خودم هستم."بسته را به دستم داد و دفترش را جلويم گشود و گفت:"لطفا اينجا را امضا كنيد."



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : توحید
ت : جمعه 13 آبان 1390

خیلی اوقات برای دوستان اتفاق افتاده است عکس هایی را با دوربین دیجیتال و یا دوربین موبایل خود گرفته اند و این عکس ها در کارت حافظه ( Memory card )ذخیره کرده اند و به اشتباه کارت حافظه خود را فرمت ( Format ) می کنند و کلیه عکس ها از بین می رود ؟؟؟ ممکن است شما عکسی را گرفته باشید و در کارت حافظه ذخیره شده باشد ولی به دلایل مختلف امکان مشاهده عکس از روی کارت حافظه و انتقال آن به داخل کامپیوتر وجود ندارد و یا ممکن است چندین عکس را به اشتباه و به هنگام کار کردن با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود پاک کرده باشید !!!
نرم افزار های بسیاری برای بازیابی عکس های دیجیتالی از روی کارت حافظه وجود دارد ولی یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای بازیابی عکس های دیجیتال نرم افزار ArtPlus Digital Photo Recovery می باشد . این نرم افزار حجمش ۱.۲مگابایت می باشد و از طریق سایت download.com این نرم افزار را دانلود کردم و به هیچ عنوان فکر نمی کردم این نرم افزار رایگان که حتی احتیاج به نصب هم ندارد بتواند عکس هایی را که به اشتباه از روی کارت حافظه پاک کرده بودم به راحتی بازیابی کند . اما نحوه استفاده از این نرم افزار ....



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : توحید
ت : جمعه 12 آبان 1390

تصویر این آموزش مربوبط به دسکتاپ کامپیوتر خودم می
باشد که که در بکگراند دسکتاپم فایل Rain-MPcomputer رو قرار دادم همان طور که دوستان اطلاع دارند در حالت عادی نمی توان تصاویر متحرک از نوع فلش ، فیلم ، تصویر با فرمت Gif و ...... را برای پس زمینه دسکتاپ سیستم عامل ویندوز انتخاب کرد و این سیستم عامل از این لحاظ دارای محدودیت است . از طرف دیگه نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارد که این امکان را به کاربر سیستم عامل ویندوز می دهد که تصاویر متحرک در پس زمینه ویندوز قرار دهند مانند نرم افزار Screen2Dream که با این نرم افزار می توان محافظ صفحه نمایش را به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرد ولی ایرادی که این نرم افزار دارد این می باشد که حافظه رم ( RAM ) بسیار زیادی مصرف می کند و عملکرد سیستم را بسیار کند می کند . برای رفع این مشکل و اینکه دوستان بتوانند یک تصویر متحرک در پس زمینه دسکتاپ خودشون قرار بدهند من با استفاده از چند فایل فلش ( Flash ) بسیار زیبا که از طریق اینترنت تهیه کرده ام و کاملا متناسب برای دسکتاپ می باشند و با تغییر و تبدیل آنها به فرمت Html ، این امکان را برای بازدید کنندگان سایتم فراهم کرده ام که می توانند این تصاویر متحرک بسیار زیبا از نوع فلش را بدون نیاز به نرم افزاری در پس زمینه دسکتاپ خود قرار دهند و نکته بسیار مفیدی که این تصاویر ذارند این می باشد که هیچ تاثیری بر عملکرد سیستم از لحاظ مصرف رم ( RAM ) نمی گذارد .



 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : توحید
ت : پنج شنبه 12 آبان 1390

 

امروز قصد دارم نرم افزار Shock Desktop 3D که برای سیستم عامل ویندوز ویستا و ایکس پی می باشد را به دوستان معرفی کنم . این نرم افزار رایگان به شکلی بسیار جالب دسکتاپ و کلیه آیکون ها موجود بروی دسکتاپ را به صورت سه بعدی در می آورد ( تصویر زیر تصویر دسکتاپ کامپیوتر من می باشد که با استفاده از این نرم افزار سه بعدی شده است ) .

 

دسکتاپ سه بعدی - MPcomputer

کار کردن با نرم افزار Shock Desktop 3D بسیار راحت می باشد و با اجرای این نرم افزار فورا محیط دسکتاپ ویندوز Xp و ویندوز ویستا به صورت سه بعدی ( 3D ) در می آید و نکته ای که بسیار جالب توجه است اینکه با سه بعدی شدن دسکتاپ حرکت آیکون ها نیز سه بعدی می شود !!!!

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : توحید
ت : دو شنبه 9 آبان 1390

 

MPcomputer - آشنایی با نرم افزار STROKEITامروز قصد دارم نرم افزار بسیار مفیدی را به دوستان معرفی کنم که شاید خیلی از دوستان با این نرم افزار و قابلیت بسیار خوب آن آشنا نیستند. نرم افزار رایگان StrokeIt یک نرم افزار بسیار کوچک ( با حجم 136 کیلو بایت !!) اما بسیار جذاب و دارای قابلیتی بسیار عالی می باشد . این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که با استفاده از حرکات مختلف اشاره گر موس برنامه های را در داخل کامپیوتر خود کنترل کنید . این نرم افزار به طور پیش فرض بالغ بر 50 نوع حرکت موس را می شناسد و این قابلیت را دارد که حرکت های جدید نیز به این نرم افزار توسط کاربر اضافه شود . نکته قابل توجه در این نرم افزار این میباشد که قابل نصب بروی کلیه ورژن های ویندوز ( ویندوز 95 تا ویندوز 7 ) می باشد . تقریبا نزدیک به دو ماه است که از این نرم افزار اسفاده می کنم و کار کردن با ویندوز با استفاده از این نرم افزار برای من بسیار راحت تر شده به عنوان مثال به جای کلیک برای بروی آیکون مرورگر اینترنت اکسپلورر فقط کافی حرف W را با استفاده از موس بکشم یا به جای استفاده از دکمه های Back و Forward در در سیستم عامل ویندوز و مرورگر اینترنت کافیست موس را به سمت راست و یا چپ بکشم تا به صفحه قبل و یا بعد بروم یا حتی در نرم افزار هایی همچون فتوشاپ ، آفیس ، اتوکد و ... به جای کلیک بروی دکمه Undo حرف U را با موس می کشم . به نظر خودم استفاده از این نرم افزار در کنار سیستم عامل ویندوز باعث می شود که راحت تر و سریع تر برنامه ها را کنترل و اجرا کنیم و نصب این نرم افزار را به کلیه دوستان پیشنهاد می کنم .

 

 


 



:: موضوعات مرتبط: آموزش , نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : توحید
ت : دو شنبه 9 آبان 1390

 

نرم افزار ProgDVB یکی از قوی ترین نرم افزارهاییست که جهت دریافت سیگنال های دیجیتال و تماشای شبکه های تلویزیونی و رادیویی کاربرد فراوانی دارد.

دیگر کم کم سیگنال تلویزیونی آنالوگ منسوخ شده و جای خود را به سیگنال دیجیتال می دهند و انواع گیرنده های سخت افزاری سیگنال دیجیتال نیز برای کامپیوتر ها منتشر شده اند که تنها با اتصال به یو اس بی و یک آنتن بسیار کوچک قابل حمل می توانید تمام شبکه های دیجیتال محلی کشور خود را دریافت کنید.

مطمئنا داشتن یک نرم افزار کامل برای مدیریت این سیگنال، کیفیت بالای پخش و Encoding و همچنین قابلیت های مختلف مانند ضبط و .. همه و همه می تواند به شما در هر چه بیشتر لذت بردن از تکنولوژی دیجیتال کمک کند.
 

شما می توانید از لیست کانال های جستجو شده و اسکن شده موجود در این نرم افزار شبکه خود را بیابید و به جستجو، پخش و ضبط فیلم ها و برنامه های مورد علاقه بپردازید.

این نرم افزار برای کسانی که وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون و یا دریافت برنامه به وسیله کامپیوتر خود می کنند بسیار مفید و مناسب می باشد. همچنین نرم افزار ProgDVB مجهز به تنظیماتی جهت کار با شبکه های پخش برنامه، ضبط صدا/تصویر و تبدیل آن ها به فرمت های مختلف رسانه های دیجیتالی می باشد.

سایر ویژگی های نرم افزار ProgDVB Professional Edition :

- قابلیت پخش شبکه های HD در غالب فرمت H.264 وAVC.

- پشتیبانی و همچنین ضبط/ پخش کانال های مختلف به طور مستقل از طریق یک یا چند دستگاه.

- قابلیت نمایش سریع کانال ها به صورت موزاییکی.

- پشتیبانی از اکثر دستگاه های DVB، ISDB-T و ATSC در نگارش های DiSEqC و CAM.

- پشتیبانی اکثر فرمت های صوتی مربوط به شبکه های تلویزیونی از جمله MPEG, AC3, AAC و...

- پشتیبانی از زیرنویس و تله تکست.

و...

لازم به ذکر است که سیستم کامپیوتری شما جهت ضبط برنامه ها باید Codecهای مورد نیاز را دارا باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار (دانلود)+ فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : توحید
ت : دو شنبه 9 آبان 1390

تعداد صفحات : 6


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی